Jag har flyttat!

Jajamen, jag har nu officiellt flyttat hemifrån! Och bor granne med min bästa vän, kan det bli bättre? En etta på 40 kvm som jag nu försöker få hemtrevlig. Än så länge har en Malmbyrå fått ta plats som tv-bänk samt garderob och bäddsoffan mittemot. Dessutom fyndet från jysk, 50 % på ett soffbord som jag föll för, perfekt! Det kliar i fingrarna när jag går runt i inredningsbutiken och blomsteraffärer men nu blir det en sak i taget. Men jag trivs som det är just nu, det är faktiskt bättre än jag förväntat mig. Trots att jag inte har en matgrupp, persienner, gardiner, tavlor eller mattor än så känns det ganska hemtrevligt. Jag bildbombar från min instagram som jag tänker dela här också ifall någon vill ta del av min lägenhets utveckling!
 
Förberedelser inför projekt Malmbyrå själv med ett glas vitt Lindemans. Tur grannen kom och hjälpte till!
 
 
Horn inköpt igår! Det är något jag älskar och kommer förmodligen införskaffa mig fler som småningom.
 
 
Idag har jag hunnit göra 3-4 matlådor inför helgens jobb. Lax, lax, lax! Så snart ska jag hoppa på cykeln och köra ett kvällspass. Förberedelserna är på topp, tänker inte ens bädda bäddsoffan. Den är redo att ta emot mig när jag kommer hem ikväll! För sen är det två 11 h pass som väntar lördag och söndag.
 
Men om ni är nyfikna får ni kika in på min instagram som jag uppdaterar dagligen, det vill säga oftare än bloggen. Reafilopess @instagram såklart!
 
 
 
Livet | antlers, cranium, flyttahemifrån, inredning, matlådor, nyinflyttad, vin | |
Upp